tisdag 3 december 2013


Våran ängel Findus



På Grund av stress och komplikationer till detta som tex: Fus, urinsten, och njurproblem m.m så har vi varit tvungna att ta farväl av våran älskade lilla prins och pälsboll Findus.
Allt känns så onödigt och fel, detta hade inte behövt att hända på detta sett om vi inte hade haft en IDIOT till granne som jag skrivit om tidigare. Denna granne har förpestat livet för både mig och min make och nu stressat livet ur våran lilla pojke.  Dom andra två katterna går och letar efter han och vi har sorg. Det går inte att beskriva hur mycket han betydde för oss. Från början var han min makes katt, men jag har älskat han från första stund. Visst kunde han vara jobbig men det var det värt han var ett litet yr moln av päls som gjorde livet roligare och gladare för oss alla här hemma. Just nu så tar vi en minut i taget och försöker fungera. Allt går i dimma och mitt hat för denna människa som förstört så mycket är enormt, för dennes egen skull hoppas jag att han slutar. Om vi kommer på vem det är så kan resultatet efter tre års bonkande och hamrande och sågande att han kan blir vräkt. Det finns fler än vi som är drabbade och trötta på detta.
Denna korkade människa har kostat oss ca 20 tusen, i dietfoder, veterinärräkningar, djurmediciner, läkar besök för stress och mediciner för oss människor med. I mitt sinne önskar jag att han fick läsa detta och slutade bums. Hans/hennes tid är räknad, jag kommer aldrig någonsin glömma eller förlåta .
Vila i frid älskade Findus, vi ses när det är våran tur att komma till dom gröna ängarna du springer på just nu.
Älskade hjärtat vårat.









1 kommentar:

Carpe Diem. sa...

Grannar kan vara en plåga.
Kram på er!

Skicka en kommentar