söndag 29 december 2013


GRATTIS PÅ  87 FÖDELSEDAGEN MORMOR



I dag fyller min älskade momme Hjördis år, hon är det finaste som finns och jag är väldigt ledsen att vi inte kan fira med dig i dag. Jag önskar att du får en fin dag i dag min underbara mormor och vi är med dig i tankarna i varje sekund i dag. Lovar att vi kommer och hälsar på dig så fort det är möjligt. Vill så gärna att livet var annorlunda och att vi hade jobb så att det aldrig behöver bli så här igen. Är så mycket jag vill och önskar vore annorlunda förr oss alla, men när det känns som jobbigast och mörkast försöker jag tänka på vad du lärt mig mormor.

 " Ta inte ut morgondagen i förskott för den har vi inte fått än, vi lever här och nu, ta en dag i sänder, Morgondagen kommer tids nog med både bekymmer och glädje ämnen."

Jag älskar dig så min älskade momme, du gör min dag ljus och ger mig styrka när himlen är mörk.




 







Sen vill jag även passa på att gratulera på bröllops dagen i morgon, även om inte morfar finns med oss i livet så finns han med oss i våra hjärtan och runt om kring oss för alltid. 

Kort när morfar fyllde 90 år, saknar dig så morfar.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar