fredag 17 augusti 2012

Julkort!

Ja jag vet att det fortfarande är i slutet av sommaren. ;) Men varför inte börja nu och låta bli stressen sen. Jag avskyr all stress som julen innebär, oftast så väntar man med allt till dom sista dagarna innan jul. Men i år så tänkte jag slippa all stress och njuta av julen. :) Så i går gjorde jag ett par julkort och det var riktigt skoj. :) Ingen stress, bara en massa skoj pysslande med katterna som kontrolanter som vanligt, inget undgår dom. :)











Jag har fortfarande problem med snö pennan från Panduro, blir inte riktigt som jag vill. Desutom är det väldigt lätt att bränna snön med embossing fönen. Funderar starkt på att införskaffa snö färg i stället.

2 kommentarer:

Carpe Diem. sa...

Superfina kort! Det är nästan roligast att göra julkort! Har varit lite lat hittills, köpt "färdiga kortsatser" så det är i stort sätt bara att klippa och klistra. Men så kul att det går baske mej int att sluta när jag väl börjat! Men i år...då ska det bli "riktiga" kort, fast det är ju riktiga det andra oxå...
Kram

Gurkiss sa...

Super fina och söta julkort du gjort :)

Jag har funderat på själv att börja med julkorten för att slippa den stressen vid jul.

Ha de gott.
Kram Gurkiss

Skicka en kommentar