måndag 11 februari 2013

ArT JoUrNaLiNg

ArT JoUrNaLiNg är något som jag verkligen har fastnat för, älskar ju att göra mix-media tavlor och detta är ju en form av det. 
Har börjat att göra mig en egen art journaling bok av en spiral bok från PANDURO.
Boken är i A5 format och inuti har jag klistrat ihop alla sidor två och två, detta för att få stadigare och kraftigare sidor att måla på sedan. Utsidan är grundad med Gesso och sen har jag släppt loss fantasin och klistrat, stämplat, målat, färg-lagt, mera Gesso  m.m. 


Jag är helt såld på detta sett att skapa och jag tror att det kommer ni med att bli när ni har testat :)

2 kommentarer:

Carpe Diem. sa...

Hallå har saknat dej på bloggen!
Vilken kul ide!
Just nu har jag alldeles för MÅNGA ideér i huvve! Och inget blir gjort pga en nyopererad vovve som jag ska hålla ögonen på....det är väl därför jag har ideer.
Har ett STORT hjärta i faner som jag funderar på att göra nått av. T ex en välkomst hjärta på dörren. Men allt är än i huvudet.
Kram

Anonym sa...

hej, får man använda sig av dina bloggbakgrunder på sin egna blogg?? :)

Skicka en kommentar